Odotus palkittiin ja saimme neitokaisen kotiin. Juhannusaatto meni mökkeillessä ja ihmetellessä uutta ihanuutta. Nomi on tehnyt kaikki tarpeensa ulos! Ei kai tämän näin helppoa pitäisi olla??

Sydäntenvaltaajan vikaa tuossa villikossa on. Koko perhe on aivan myyty. Ninni on välillä vähän liian raju otteissaan, mutta yhteinen sävel alkaa löytyä. Ensimmäinen yö meni hienosti omassa häkissä nukkuen ilman vikinöitä.

1245525205_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ekaa kertaa omalla pihalla.

1245525309_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1245525824_img-d41d8cd98f00b204e9800998eLoikkiainen.